بررسي كيبورد و ماوس و مدل X125S

معرفي و آموزش كار با لوازم جانبي موبايل و كامپيوتر و. ...

بررسي كيبورد و ماوس و مدل X125S

۱۴۸ بازديد
خريد كيبورد و ماوس به صورت پكيج، مزاياي زيادي دارد. اولين مزيت اين كار، هزينه كمتر است و با خريد كيبورد و ماوس در قالب يك بسته بندي، با پرداخت قيمت ارزان تري صاحب اين دو كالا مي شويد. مزيت ديگر اين كار هم هماهنگي كامل اين دو دستگاه با هم است و با خريد كيبورد و ماوس رپو X125S مي توانيد اين دو مزيت بزرگ را به سادگي در اختيار داشته باشيد. در اين بخش تمامي ويژگي هاي اين پكيج كامل را با هم مرور مي كنيم تا در هنگام خريد ماوس و كيبورد خانگي يا اداري، يك كالاي ممتاز در ليست اولويت هاي شما قرار گيرد. 

 

طراحي كيبورد و ماوس رپو مدل X125S

مجموعه ماوس و كيبورد با سيم رپو مدل X125S شامل يك كيبورد اداري و يك ماوس اپتيكال است كه هر دو از پلاستيك فشرده مشكي مات ساخته شده اند و از نظر طراحي، هماهنگي زيادي با هم دارند. شركت Rapoo به عنوان سازنده اي كه مراحل پيشرفت را با سرعت بسيار زيادي طي مي كند، پلاستيكي با كيفيت در ساخت ماوس و كيبورد باسيم رپو مدل X125 S به كار برده است و با مراقبت كافي مي توانيد انتظار داشته باشيد كه اين مجموعه تا چندين سال برايتان كار كند.
 
صفحه كليد موجود در بسته بندي كيبورد و ماوس رپو X125S، ابعادي برابر 448 در 170 در 28.5 ميلي متر دارد و از نوع پرده اي انتخاب شده است. كيبوردهاي پرده اي يك غشاي لاستيكي انعطاف پذير دارند كه مانع از نفوذ گرد و خاك و مايعات به اتصالات داخلي مي شود و به همين دليل، از عمري طولاني برخوردارند.
 
كيبورد و موس رپو X125S
 
كيبورد رپو X125S داراي 104 كليد است كه شامل حروف و اعداد سمت چپ، دكمه هاي رقومي سمت راست (ماشين حساب) و كليدهاي تابعي F1 تا F12 است و اگر كليدهاي مولتي مديا برايتان كاربردي ندارد، از ديدن طراحي و آرايش دكمه هاي اين كيبورد كامپيوتر، رضايت خواهيد داشت.
 
اتصال كيبورد Rapoo X125S به كامپيوتر از طريق يك كابل 1.2 متري انجام مي شود كه در انتها به يك كانكتور USB وصل است. كيبورد USB يكي از ارزنده ترين اختراعات بشر هستند و هر كسي كه با كيبورد PS/2 كار كرده باشد، اين موضوع را تصديق خواهد كرد. شما مي توانيد كيبورد رپو مدل X125S را به سادگي و در حين روشن بودن كامپيوتر جدا كنيد و به يك پورت ديگر بزنيد اما در فناوري منسوخ PS/2 قطع كردن صفحه كليد كامپيوتر در هنگام كار، گاهي آن را از كار مي اندازد.
 
ماوس انتخاب شده براي پكيج رپو X125S، همان موس Rapoo N200 است كه تا كنون در مجموعه هاي كيبورد و موس متعددي عرضه شده و آزمون خود را به خوبي پس داده است. اين موشواره اپتيكال، سرعتي برابر 1600 نقطه بر اينچ (DPI) دارد و علاوه بر دكمه هاي كليك راست و چپ، يك اسكرولر نيز دارد.
 
صفحه كليد و ماوس رپو X125S
 
ابعاد ماوس X125S رپو برابر 112 در 61 د 37 ميلي متر است كه آن را در رده ماوس هاي اداري متوسط قرار مي دهد. اين موشواره خوش ساخت به سادگي در كف دست شما مي نشيند و نخستين موضوعي كه در كار با آن متوجه مي شويد، صداي كمتر كليك هاي آن در مقايسه با موس هاي ديگر است. ماوس Rapoo N200 كاملا متقارن طراحي شده است و بالشتك هايي در كف آن مشاهده مي شود كه از سر خوردن يا چسبيدن آن به سطح ميز، جلوگيري مي كنند.

 

محصولات مرتبط: خريد كيبورد بي سيم  
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.