آرشیو مرداد ماه 1399

معرفي و آموزش كار با لوازم جانبي موبايل و كامپيوتر و. ...

چطوري بر اساس رنگ قاب گوشي ، شخصيت شناسي كنيم؟

۱۱۲ بازديد

تا به حال به قاب گوشي‌هاي آدم‌هاي مختلف توجه كرده‌ايد؟هر كدام رنگ و مدلي مخصوص به خود دارد. برخي پر زرق وبرق و با رنگ‌هاي تند و برخي ساده و با رنگ‌هاي تيره و خنثي.آيا اين نوع انتخاب قاب گوشي مي‌تواند نشان‌دهنده ويژگي‌هاي شخصيتي خاصي در فرد باشد؟به طور حتم جواب مثبت است

چرا كه هر كدام از انتخاب‌هاي آدم‌ها نشان‌دهنده موردي در ناخودآگاه و يك ويژگي شخصيتي است. با خواندن اين مطلب مي‌توانيد از اين به بعد با دقت به قاب گوشي ديگران يا حتي خودتان متوجه شويد كه پشت چنين انتخابي چه چيزهايي نهفته است و بدون شك شناخت بهتر خود و ديگران ارتباط‌ها را آسان‌تر و موثرتر مي‌كند.

 

بررسي كيبورد و ماوس و مدل X125S

۱۴۸ بازديد
خريد كيبورد و ماوس به صورت پكيج، مزاياي زيادي دارد. اولين مزيت اين كار، هزينه كمتر است و با خريد كيبورد و ماوس در قالب يك بسته بندي، با پرداخت قيمت ارزان تري صاحب اين دو كالا مي شويد. مزيت ديگر اين كار هم هماهنگي كامل اين دو دستگاه با هم است و با خريد كيبورد و ماوس رپو X125S مي توانيد اين دو مزيت بزرگ را به سادگي در اختيار داشته باشيد. در اين بخش تمامي ويژگي هاي اين پكيج كامل را با هم مرور مي كنيم تا در هنگام خريد ماوس و كيبورد خانگي يا اداري، يك كالاي ممتاز در ليست اولويت هاي شما قرار گيرد.