آرشیو شهریور ماه 1399

معرفي و آموزش كار با لوازم جانبي موبايل و كامپيوتر و. ...

يك گيمر حرفه اي به چه لوازمي نياز دارد؟

۱۱۰ بازديد

بازي كردن چه براي سرگرمي باشد چه به عنوان شغل باشد، نسبتاً پرهزينه است. بازي كردن رقابتي در سرتاسر جهان با شهرت زيادي روبرو شده و طرفداران زيادي دارد. بسياري از گيمرها دائماً به دنبال روش‌هايي براي برتري يافت نسبت به گيمرهاي رقيب هستند. بهترين راه براي موفق شدن در بازي‌ها و پيروزي در رقابت چيست؟ ارتقاي سيستم‌ها و ملزومات يك گيمر و سرمايه‌گذاري گيمر بر روي خودش و تجهيزاتش است.

تكنولوژي و تجهيزات بازي‌هاي رايانه‌اي :: تجهيزات لازم براي يك گيمر

مزايا و معايب هندزفري هاي سيمي

۱۰۶ بازديد

در حقيقت تمامي برندهاي فعال در حوزه موسيقي سعي مي‌كنند بهترين مدل‌ها را توليد نمايند تا فروش بسياري را تجربه نمايند. به اين ترتيب خريد برترين محصولات بازار مانند هندزفري بلوتوث و سيم دار كار آساني نيست و حتما بايد اقدام به خواندن راهنماهاي خريد نماييد. با ما همراه باشيد تا شما را با مزايا و معايب هندزفري سيمي آشنا كنيم.

مزايا و معايب هندزفري هاي سيمي

راهنماي خريد هدفون خوب متناسب با نياز شما

۸۲ بازديد

وقتي ناتانيل بالدوين در سال 1910 اولين هدفون‌هاي جهان را روي ميز آشپزخانه خود ساخت، شايد فكر نمي‌كرد كه حدود يك قرن بعد اختراع او تبديل به يكي از پراستفاده‌ترين وسايل الكترونيكي جهان شود‌ اما در عرض 107 سال اين بلندگوهاي اختصاصي از يك وسيله تجملاتي تبديل به يكي از ابزارهاي ضروري زندگي مدرن شده‌اند. البته شكل و شمايل و قابليت‌هاي اين دستگاه‌ها هم تحولات فراواني را شاهد بوده و از گوشي‌هاي سنگين و بزرگ فلزي با سيم‌هاي بلند و قطور لاستيكي به هدفون‌هاي بي‌سيم تو گوشي با وزن ناچيز و حافظه داخلي مستقل رسيده‌ايم. براي خواندن ادامه مطلب با ما همراه باشيد.