آرشیو دی ماه 1399

معرفي و آموزش كار با لوازم جانبي موبايل و كامپيوتر و. ...

عوامل آسيب‌زا براي اسپيكرهاي بلوتوثي

۷۰ بازديد

اسپيكرهاي بلوتوثي با حذف محدوديت‌هاي سيم، امكان استفاده از بلندگو و اسپيكر را در هر شرايط محيطي فراهم كرده‌اند. اين دستگاه‌ها كه از محبوب‌ترين دستگاه‌ها ديجيتالي هستند، سفر به دل طبيعت و كوير، پيكنيك، مهماني‌ها و جشن‌هاي كوچك يا حتي انجام كارهاي روزانه در خانه و محل كار را براي همه افراد خوشايندتر كرده‌اند. چرا كه با استفاده از آن‌ها، كاربران بدون محدوديت مي‌توانند به موسيقي دلخواه خود گوش دهند و لحظاه خود را خاطره‌انگيزتر كنند.

رطوبت و آب خوردگي اسپيكر شارژي

فن هاي كامپيوترمان را چگونه وكي تميز كنيم؟

۶۶ بازديد

هميشه سئوالاتي از من پرسيده مي شد كه فن كامپيوترم زياد سر و صدا مي كند يا اينكه چگونه مي توانم صداي فن را كمتر كنم؟ قبل از هر چيز اولين نكته اينكه وقتي فن شروع كند به ايجاد صداي اضافي معنيش اين نيست كه دچار اشكال شده است و بايستي تعويض شود. پائين آمدن دور فن و عدم توانائيش در خنك كردن بخش مربوط به آن يك مبحث است و كثيف بودن فن و گرد و خاك گرفتنش بحث ديگري.

فن كامپيوتر




رونمايي از Horseshoe Bend؛ لپ‌تاپ تاشوي اينتل!

۵۷ بازديد

اينتل يك نمونه اوليه از لپ‌تاپ تاشو خود را با نام Horseshoe Bend ساخته است و در نمايشگاه CES 2020 لاس وگاس از آن رونمايي كرد. اين محصول اندازه آن ۱۷.۳ اينچ به صورت مورب، نسبت ابعاد ۴: ۳ است و از ورودي قلم پشتيباني مي‌كند.

رونمايي از Horseshoe Bend؛ لپ‌تاپ تاشوي اينتل!

چگونه پشت كامپيوتر بنشينيم ؟ روش صحيح نشستن پشت كامپيوتر چگونه است ؟

۸۹ بازديد

طرز نشستن و شيوه قرار گرفتن بدن هنگام كار با كامپيوتر اهميت ويژه اي دارد. شما ممكن است ساعت ها پشت كامپيوتر مشغول به كار باشيد، پس خوب است بدانيد چگونگي قرارگيري در اين وضعيت بر سلامت و كارآيي شما تاثير بسياري خواهد داشت. به واسطه نشستن نادرست پشت كامپيوتر آسيب هاي اداري زيادي را مي بينيم كه مي توان از آن ها اجتناب كرد، پيشگيري بهتر از درمان است ، در اين مقاله يك ليست چهار مرحله اي آمده است كه مي توانيد در محل كار خود انجام دهيد تا اطمينان حاصل كنيد كه در دفتر راحت ، ايمن و كارآمد هستيد.

نحوه صحيح نشستن پشت كامپيوتر - كلينيك تخصصي ستون فقرات | درمان غير جراحي  ديسك كمر و سياتيك

نحوه تايپ سريع در چند مرحله آسان

۷۷ بازديد

 در ادامه اين مطلب قصد داريم تا شما علاقمندان به تكنولوژي را با نحوه تايپ سريع در چند مرحله آسان آشنا سازيم. همراه ما باشيد.

صفحه كليد