چطوري بر اساس رنگ قاب گوشي ، شخصيت شناسي كنيم؟

معرفي و آموزش كار با لوازم جانبي موبايل و كامپيوتر و. ...

چطوري بر اساس رنگ قاب گوشي ، شخصيت شناسي كنيم؟

۱۱۳ بازديد

تا به حال به قاب گوشي‌هاي آدم‌هاي مختلف توجه كرده‌ايد؟هر كدام رنگ و مدلي مخصوص به خود دارد. برخي پر زرق وبرق و با رنگ‌هاي تند و برخي ساده و با رنگ‌هاي تيره و خنثي.آيا اين نوع انتخاب قاب گوشي مي‌تواند نشان‌دهنده ويژگي‌هاي شخصيتي خاصي در فرد باشد؟به طور حتم جواب مثبت است

چرا كه هر كدام از انتخاب‌هاي آدم‌ها نشان‌دهنده موردي در ناخودآگاه و يك ويژگي شخصيتي است. با خواندن اين مطلب مي‌توانيد از اين به بعد با دقت به قاب گوشي ديگران يا حتي خودتان متوجه شويد كه پشت چنين انتخابي چه چيزهايي نهفته است و بدون شك شناخت بهتر خود و ديگران ارتباط‌ها را آسان‌تر و موثرتر مي‌كند.

 

انواع قاب هاي گوشي بر اساس رنگ  

قاب گوشي سفيد و روشن:

پر از انرژي مثبت هستيد
اگر از افرادي هستيد كه رنگ‌هاي سفيد و روشن را دوست داريد و حتي مي‌خواهيد براي گوشي موبايل خود قابي با رنگ روشن انتخاب كنيد بايد بگوييم احتمالا انسان خوش قلبي هستيد وهميشه به دنبال دوست مي گرديد.از تكيه كردن به ديگران هم چندان خوش‌تان نمي‌آيد و از كودكي روي پاي خود بزرگ شده‌ايد. در موقعيت‌هاي كاري، هميشه در حال ساختن نردباني براي بالا رفتن از آن هستيد، چرا كه معتقديد از هر فرصتي بايد استفاده كرد.به طور كلي سرشار از انرژي مثبت بوده وعشق و سازندگي را به اطراف خود پخش مي‌كنيد.

قاب گوشي صورتي:

همه دوست‌تان دارند
رنگ صورتي درواقع همان قرمز است كه كمرنگ شده باشد. اگر به اين رنگ علاقه داريد تمام صفات رنگ قرمز را كمي ملايم‌تر داريد يعني با گذشت هستيد و در عشق، تندي نشان نمي دهيد. ديگران را خوب درك مي‌كنيد و با اطرافيان خود با ملايمت و لطف رفتار مي‌كنيد و به دليل نشاط و شادابي‌تان مورد علاقه اطرافيان خود هستيد.البته ناگفته نماند كه شخصيت بسيار انعطاف‌پذيري داريد و حتي خيلي از اوقات ترجيح مي‌دهيد به جاي اينكه خودتان تصميم‌گيرنده نهايي باشيد، به تصميم‌هاي ديگران تن بدهيد.

قاب‌هاي عروسكي يا گل‌گلي:

كودك درون‌تان زنده است
قاب‌هاي عروسكي و گل‌گلي را بيشتر خانم‌ها و به‌خصوص دختران نوجوان استفاده مي‌كنند و بين خانم‌هاي جوان تعداد زيادي نيستند كه از چنين قاب‌هايي استفاده كنند مگر اينكه آنقدر با كودك درون خود به تفاهم رسيده باشند كه به راحتي و بدون توجه به اينكه ديگران چه فكري مي‌كنند، چنين قابي را مي‌خرند و روي گوشي خود نصب مي‌كنند، اگر شما هم جزو همين دسته هستيد احتمالا روحيه‌اي شاد و سرزنده داريد يا اگر هم نداشته‌باشيد دوست داريد كه شاد جلوه كنيد و همين تظاهر به شادي مي‌تواند تاثير زيادي در روحيه شما داشته ‌باشد. از هيچ كمكي براي دوستان‌تان دريغ نمي‌كنيد و تمام تلاش خود را براي خوشحال كردن آنها به كار مي‌بريد. كمتر كسي دوست هستيد كه بزرگ‌تر از شما باشد و ترجيح مي‌دهيد با جوان‌تر از خودتان دوستي كنيد.شما خواستار شكستن و عبور از حد و مرزها هستيد و اعتقاد داريد قوانين را بايد فراموش كرد، مهرباني و محبت كردن از خصلت‌هاي ذاتي شماست.

قاب گوشي خاكستري يا مشكي:

از زندگي راضي هستيد
اگر ترجيح داده‌ايد به جاي قاب‌هاي رنگي از همان قاب اصلي خود گوشي استفاده كنيد يا قابي خاكستري يا مشكي روي گوشي خود قرار داده‌ايد بايد بگوييم جزو كساني هستيد كه اغلب در زندگي احساس رضايت مي‌كنند. خاكستري رنگ عقلا است و جواناني كه به اين رنگ اظهار علاقه مي‌كنند درواقع خود را هم شأن و هم‌تراز اشخاص كهنسال مي‌دانند و در زندگي احساس بي‌نيازي مي‌كنند. مسلما به شخصيت اطرافيان خود احترام مي گذاريد و براي آنكه ديگران را با ارزش و برجسته نشان دهيد از هيچ‌گونه كمكي به آنها دريغ نكرده و هرگز خود را به ديگران تحميل نمي‌كنيد. همچنين عقايد و نظريات ديگران را به آساني مي‌پذيريد.

قاب‌هاي پر زرق و برق:

عاشق زندگي لوكس هستيد
اگر دوست داريد براي گوشي موبايل‌تان قاب‌هاي پر زرق و برق و مملو از نگين انتخاب كنيد احتمالا عاشق ولخرجي و زندگي لوكس هستيد؛ براي شما قيمت كاور موبايل و مارك تعيين كننده اصلي است وهنگام خريد بيش از آنكه بخواهيد به كيفيت يا هرچيز ديگري توجه كنيد مهم آن است كه جنس مورد نظرتان چشم‌گيري لازم را داشته باشد و بتواند حسابي جلب توجه كند. كلا در زندگي به لباس و ظواهر اهميت زيادي مي‌دهيد و ترجيح مي‌دهيد با آدم‌هايي دوست شويد كه شخصيتي شبيه خودتان دارند. با ساده زيستي ميانه چندان خوبي نداريد و تمام هدف‌تان پول درآوردن و خرج كردن بيشتر است. البته ناگفته نماند فرد دست و دلبازي هم هستيد و براي دوستا‌ن‌تان از هيچ‌گونه كمكي مضايقه نمي‌كنيد.

قاب موبايل قهوه‌اي:

مي‌توان روي شما حساب كرد
اگر رنگ قهوه‌اي و خرمايي را دوست داريد و براي گوشي خود قابي با اين رنگ گرفته‌ايد كاملا مي‌توان روي شما حساب بازكرد. باثبات، شاعرپيشه و كمي فيلسوف‌مآب هستيد. به ندرت تغيير عقيده مي دهيد و با آنكه كمتر تصميم مي گيريد اما هر بار كه تصميمي بگيريد آن را به مورد عمل مي‌گذاريد.

شما كاملا در نگهداري پول و اسرار ديگران قابل اعتماد هستيد. ميل داريد پيوسته در عالم خودتان باشيد و گاهي اوقات با اطرافيان خود رفتار خشونت‌آميزي در پيش مي گيريد. در عشق هرگز بدبين نيستيد.

قاب موبايل آبي:

كاملا قابل اعتماديد
رنگ آبي از آن دست رنگ‌هايي است كه طرفداران زيادي دارد. اگر به اين رنگ علاقه داريد و براي گوشي خود قابي با اين رنگ گرفته‌ايد بايد گفت كاملا مي‌توانيد احساسات و هيجانات خود را كنترل كنيد. ظاهر شما آرام است و اين ديگران را وادار مي‌كند كه به شما احترام بگذارند؛ دوست داريد پيوسته مورد احترام و ستايش ديگران قرار بگيريد.

در خريد و پوشش لباس قناعت مي‌كنيد و به علت شرم و حيا و گاه غروري كه داريد ميل داريد اغلب تنها باشيد. حماقت و ديرفهمي ديگران شما را كسل مي‌كند و كساني‌كه از نظر هوش و فهم بر شما برتري دارند شما را ناراحت مي‌كنند. كارهاي خود را از روي نظم و ترتيب و بر پايه قواعد معيني انجام مي دهيد. يكي از صفات مشخص شما پشتكار شماست.

قاب موبايل قرمز:

پر از خصوصيت متضاديد
قرمز رنگ عشق و تنفر و فداكاري و خشونت و خون و آتش است و اگر شما جزو كساني هستيد كه اين رنگ را براي قاب گوشي خود انتخاب مي‌كنيد بايد بگوييم هرگز نمي توانيد در زندگي بي‌تفاوت باشيد.از طرف ديگر معمولا تند و سركش و در عين حال فعال و شجاع و كمي عجول هستيد.حواس‌تان باشد كه قضاوت‌هاي عجولانه و ناگهاني شما در مورد ديگران اغلب سبب از بين رفتن دوستي‌هاي‌تان مي‌شود. با آنكه در عشق كاملا فداكاريد اما اگر روزي حوادث بر وفق مرادتان نباشد بدون تفكر و جويا شدن علت مي جنگيد.

دو عيب بزرگ خودپرستي و نداشتن كنترل، در شما وجود دارد و دو صفت ممتازتان خوش قلبي و حس بزرگ طلبي است. به طوركلي شما به عنوان دوستدار رنگ قرمز داراي خصوصيات متضادي هستيد.

رنگ‌هاي خيلي فانتزي:

با همه رفتار خوبي داريد
اگر دوست داريد براي گوشي خود از رنگ‌هاي خيلي فانتزي مانند نارنجي يا فيروزه‌اي يا سبز يا نيلي يا بنفش ياارغواني يا... استفاده كنيد بايد بگوييم معمولا اجتماعي و خوش‌خلق هستيد و با مردم خوب رفتار مي‌كنيد. زندگي با شما آسان است و روابط شما با ديگران بر پايه اصول و قرارداد است.كارهاي شخصي خود را به خوبي اداره مي‌كنيد. پشتكار داريد و با ثباتيد و به نصايح ديگران در مورد كارهاي خود كمتر توجه داريد. از طرف ديگر معمولا دوست داريد ابتكار به خرج مي دهد و خلاق باشيد.

قاب‌هايي با طرح‌هاي قديمي:

شخصيتي رمانتيك داريد
اين روزها قاب‌هايي با طرح‌هاي قديمي مانند نوار كاست يا پارچه‌هاي چهارخانه قديمي يا... در بازار فراوان است و مشتري‌هاي فراواني هم دارند اگر شما هم يكي از مشتريان اين قاب‌ها هستيد بايد بگوييم اصولا اهل نوستالژي‌بازي هستيد و فكر مي‌كنيد كه زندگي گذشته خوبي‌هاي بيشتري نسبت به زندگي امروزي داشته‌است، البته اينها به معناي مدرن نبودن شما نيست، شما تركيبي هستيد از گذشته رؤيايي و امروز مدرن و به اصطلاح خارجي‌هاي وينتيج پسند هستيد. حتما در خانه شما چند وسيله قديمي مانند راديوي قديمي يا گرامافون پيدا مي‌شود و اگر هم نداشته‌باشيد به طور حتم در اولين فرصت خواهيد خريد.

 

شخصیت شناسی از روی چهره افراد

چهره خوانی و شناخت شخصیت

چهره خوانی : چهره خوانی به این معـنا است که شما فقط با با نگاه کردن به صورت اشخاص پی بـه خصوصیات اخلاقی و شخصیتی او ببرید.

چهره خوانی توسط مردم در اعصار مختلف انجام شده است و شناختن شخصیت افراد تنها از روی خصوصیات ظاهری ، صورت آنها مساله بسیار جالبی است، نکات ظریف و دقیق و پیچیدگی های بسیاری در علـم چـهـره خـوانـی وجـود دارد ولی من در اینجا به بیان نکات اصلی تر و مهمتر آن بسنده می کنم.

بشر در طول قرون متمادی سعی نموده تا با پیوند زدن خصـیصـه هـای صـورت افـراد بـه ویژگیهای شخصیتی، متوجه افکار و درون دیگران شود ، با گـذشـت سـالها علم چهره شناسی نیز گسترش یافته و به شاخه های مختلف تقسیم می شود.

 

نمونه هایی از علوم چهره خوانی عبارتند از : متوپوسکپی : علم پی بردن به درون آدمی از روی خطوط روی پیشانی ؛ فرنولوژی : علم جمجمه خوانی و مطالعه طرز تشکیل جمجمه ؛ فیزیـوگـنومی یا عـلم چـهره شـنـاسی ، موضوعی است که به آن خواهیم پرداخت ؛ این علم به ما می آموزد که چگونه از روی صورت و چهره افراد پی به شخصیت آنها ببریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.