بررسي موس پد گيمينگ ريزر Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium

معرفي و آموزش كار با لوازم جانبي موبايل و كامپيوتر و. ...

بررسي موس پد گيمينگ ريزر Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium

۳۵ بازديد

 

 

موس پد گيمينگ ريزر مدل GoliaThus Speed غير مجاز مي باشدmic Edition Stand Medium

 

تجربه كار با موس پد مخصوص بازي حتي كاربران غير گيمر را نيز به خود جذب مي كند. اين وسيله به شما امكان مي دهد تا موشواره خود را به سادگي در هر جهتي حركت دهيد و نگران گير كردن يا سر خوردن آن نيز نباشيد. در اين بخش مي خواهيم شما را با مزاياي خريد ماوس پد گيمينگ ريزر مدل Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium آشنا كنيم كه جزو ارزان قيمت ترين موس پد هاي ريزر به حساب مي آيد و به شما امكان مي دهد سريع ترين و دقيق ترين حركات موس را با پرداخت هزينه كم، تجربه كنيد.

طراحي موس پد مخصوص بازي Razer Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium

 

موس پد گيمينگ Razer GoliaThus Speed غير مجاز مي باشدmic Edition Stand Medium

 

هر كسي كه با محصولات برند ريزر كار كرده باشد، مي داند كه كيفيت ساخت و مواد مرغوب، جزئي جدانشدني از دستور كار Razer به حساب مي آيند. اين موضوع را مي توانيد با خريد موس پد گيمينگ ريزر Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium نيز به سادگي دريابيد و توجه سازنده به جزئيات، حتي در كالايي به سادگي موس پد نيز مشهود است.

 

ماوس پد بازي Razer Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium از يك كفي سبز رنگ، يك رويه با طرح گرافيكي و دوردوزي سرتاسري تشكيل شده و بين مدل هاي Small و Large قرار مي گيرد. پس از خريد موس پد گيمينگ Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium ريزر بايد سطحي با طول و عرض 355 در 254 ميلي متر را روي ميز كامپيوتر خود، به آن اختصاص دهيد.

 

ماوس پد Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Edition Medium ريزر ضخامتي برابر 3 ميلي متر دارد كه سهم قابل توجهي از آن به كفي موس پد اختصاص مي يابد. اين لايه از لاستيك هوادهي شده ساخته شده است كه با خاصيت ارتجاعي خود، راحتي مچ دست شما را در طولاني مدت ضمانت مي كند. اين كفي همچنين قابليت انعطاف بالايي دارد و به شما اجازه مي دهد تا آن را لوله كرده و در كيف يا كوله پشتي خود قرار دهيد.

 

ماوس پد GoliaThus Speed غير مجاز مي باشدmic Edition Stand Medium ريزر

 

پوشش طرحدار كفي موس پد گيمينگ ريزر مدل Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium دو مزيت بزرگ دارد. اول آنكه موجب چسبيدن بهتر موس پد به ميز مي شود و در ثاني به شما امكان مي دهد با يك حركت ساده، آن را از ميز جدا كنيد. اين كفي با كمك دور دوزي سرتاسري به روكش موس پد وصل مي شود و رنگ سبز آن، هماني است كه در ساير محصولات ريزر نيز به چشم مي خورد. 

 

در نهايت به جالب ترين بخش ماوس پد گيمينگ ريزر Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Edition Medium مي رسيم. روكش اين موس پد مخصوص بازي از پارچه ميكرو فيبر يا ريزبافت است كه اولا دوامي فوق العاده دارد و در ثاني اصطكاك كم آن، مانع از گير كردن و كند شدن حركت ماوس مي شود. طرح گرافيكي چاپ شده روي اين لايه نيز به ميز كامپيوتر شما، ظاهري جديد و جذاب مي دهد. 

 

در فروشگاه اينترنتي پلازا انواع گوناگوني از موس پد عرضه مي شود اما قيمت موس پد مخصوص بازي Razer Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium آن را در زمره در دسترس ترين و پرفروش ترين مدل ها قرار داده است. بد نيست بدانيد بخش قابل توجهي از كاربران موس پد گيمينگ، اصلا گيمر نيستند! راحتي و آسايشي كه در پي خريد ماوس پد گيمينگ Goliathus Speed غير مجاز مي باشدmic Medium ريزر به دست مي آوريد، كارهاي گرافيكي، تدوين و نقشه كشي را نيز برايتان آسان مي كند. 

 براي خريد انواع موس پد ريزر به لينك زير مراجعه كنيد

https://cutt.ly/sv4pAbp



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.