مزايا و معايب هندزفري هاي سيمي

معرفي و آموزش كار با لوازم جانبي موبايل و كامپيوتر و. ...

مزايا و معايب هندزفري هاي سيمي

۱۰۷ بازديد

در حقيقت تمامي برندهاي فعال در حوزه موسيقي سعي مي‌كنند بهترين مدل‌ها را توليد نمايند تا فروش بسياري را تجربه نمايند. به اين ترتيب خريد برترين محصولات بازار مانند هندزفري بلوتوث و سيم دار كار آساني نيست و حتما بايد اقدام به خواندن راهنماهاي خريد نماييد. با ما همراه باشيد تا شما را با مزايا و معايب هندزفري سيمي آشنا كنيم.

مزايا و معايب هندزفري هاي سيمي

به اين هندزفري‌ها هم ايرباد مي‌گويند. اما از نوع سيمي. دليل اينكه در اين راهنماي خريد هندزفري و هدفون آن‌ها را جدا كرده‌ايم سيم آن‌هاست كه استايل و فرم آن‌ها را كاملا متفاوت‌تر كرده است. اين هندزفري‌ها بسيار پراستفاده‌اند. همه‌ي ما بارها و بارها از آن‌ها استفاده كرده‌ايم. با يك جك 3.5 ميلي‌متري به گوشي يا ساير دستگاه‌ها وصل مي‌شوند. استفاده از آن‌ها راحت است. كابل را به گوشي وصل مي‌كنيد و موزيك را پلي مي‌كنيد.

اولين مدل‌هاي هندزفري از نوع سيمي بودند. هنوز هم محبوبند. هنوز هم كمپاني‌ها روي اين هندزفري‌ها كار مي‌كنند. انواع مدل‌‌هاي هندزفري سيمي وجود دارند. (به نوع دورگردني كه تركيبي از بلوتوثي و سيمي است در ادامه خواهيم پرداخت.) در استايل‌هاي خاص و با طراحي خاص. احتمالا با آن‌ها به خوبي آشنا هستيد. زياد توضيح نمي‌دهيم. اين مدل‌ها هم مزايا و معايب خاص خودشان را دارند.

مزاياي هندزفري سيمي

سري‌هاي ارگونوميك و سازگار دارند. (البته برخي مدل‌هاي بي‌كيفيت گوش را اذيت مي‌كنند اما اينجا هندزفري‌هاي باكيفيت و مطرح بررسي مي‌شوند.) ايربادهاي نرم آن به راحتي داخل گوش قرار مي‌گيرند و اصلا گوش را اذيت نمي‌كنند.
رنگ‌‌بندي سيم‌ها و ايرباد هندزفري متنوع است و مي‌توانيد رنگ‌ دلخواه‌تان را انتخاب كنيد و استايل دلخواه‌تان را بسازيد.
كيفيت صداي بسيار بالايي دارند. سطح صداي آن‌ها بالاتر است. درايور صوتي و سيستم پردازشي قوي‌تري دارند.
چون از نوع سيمي هستند تاخير صدايي ندارند. هدفون‌هاي بلوتوثي تاخير صدا دارند. البته در حد صدم ثانيه است و براي موزيك هيچ مشكلي پيش نمي‌آيد. اما براي گيمينگ اين تاخير صدم ثانيه‌اي هم مهم است. گيمرها به آن Lag مي‌گويند.
استايل‌ متنوعي دارند. نوع قرار گرفتن آن‌ها داخل گوش در مدل‌هاي مختلف متفاوت است. شكل سري هندزفري هم متفاوت است.
از داخل گوش نمي‌افتند. (همچنان به مدل ايرباد بستگي دارد.) اگر هم بيفتند چون سيمي هستند آسيبي نمي‌بينند.

معايب هندزفري سيمي

اصلي‌ترين عيب اين هندزفري‌ها سيم آن‌هاست. با كوچكترين فشاري سيم‌شان از جا درمي‌آيد يا اتصال سيم آن در ناحيه ايرباد ضعيف‌تر مي‌شود و خش خش مي‌كنند. يا سيم‌ كلا پاره مي‌شود. به طور كلي نياز به مراقبت بيشتري دارند.
برخي‌ها به طور كلي با سيم مشكل دارند. سيم كوتاه محدوديت دارد و سيم بلند هم دست‌وپاگير است.

همچنان گم مي‌شوند. اين مشخصه تمام هندزفري‌هاست.
امكانات هوشمند كمي دارند و بسيار ساده هستند. البته اين سادگي به نوعي مزيت هم حساب مي‌شود. چون راحت و بدون پيچيدگي‌هاي اضافي سيم را وصل مي‌كنيد و موزيك را پلي مي‌كنيد.
تعميرپذيري آن‌ها نسبت به ايرپادهاي بي‌سيم بهتر است. مي‌توان آن‌ها را تعمير كرد اما نمي‌توان مطمئن بود همان كيفيت و كارايي سابق را داشته باشند.

يك نكته: هندزفري سيمي محبوبيت زيادي دارد. يك دليل به قيمت آن برمي‌گردد. هر چند هندزفري‌هاي حرفه‌اي وجود دارند كه قيمت آن‌ها حتي از ايربادها كه امكانات نسبتا هوشمند دارند هم بيشتر است. نمي‌توان قيمت اين دو مدل هندزفري را با هم مقايسه كرد چرا كه همه چيز به امكانات و قابليت‌هاي انواع هندزفري بستگي دارد كه در بخش‌هاي بعدي به آن خواهيم پرداخت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.